Jobbig dag = underbart!

Tja! Gick upp kl 6 i morse för att åka till Hvatur red lextion på honom för hans ägare som brukar tävla med sina andra islandshästar det var en helt annan ridning men grunderns och formen är likadant. Jag och Mirran mockade + bytte vatten åt alla henes (hon som äger Hvatur) hästars boxar. Sen åkte vi till ERS och så gick vi och kollade på Klaras kaninungar med henne. Sen hoppade jag och Mirran och jag hoppade Bill och hon hoppade Graham. Deta var en jätte svår bana som alla hadde lite problem med tror jag. Men jag är nöjd bara att han inte bjöd fram riktigt men jag är nöjd. Och i går var jag och Mirran och kollade på Scenan Banans film Sceanfrika den var super kul det ända dåliga var att han fes hela tiden!
 
farväl min fina Cuba hittade bilden på ERS hemsida

/LI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0