Hej Hej!

Tja! Nu har jag varit på träningsläger och på mitt landställe! Lägret var skit kul roliga kompisar, god mat och välutbildade hästar och ridlärare.
Först fick jag en ponny som heter Coda men den ville min kompis Alma rida så då bytte jag med henne och fick en ponny som heter Lemi Anios men kallas bara för Liam han var helt undebar i hoppningen men det kanske var för att ha hadde gått SM med 5 olika ryttare men i dressyren så var han ganska seg och stel men han var för undebar för att jag skulle kunna byta bort honnom.
Men sen blev han halt och då fick jag byta ponny till en ponny som okså hadde gott SM fast inte i hoppning utan i galopp och hon hadde faktist vunnit SM.
Men den enda nackdelen med Blondie som ponnyn heter var att hon vägrade hoppa så tillslut fick jag byta ponny till en lite pigg ponny som heter Fideli som jag trodde var en korsning mellan arab och kengru :P Hahaha nej men asso hon hoppade rett upp i luften över varje hinder och ja sen var lägret slut kommer sakna Liam men jag har ju min lilla Sanny så <3
Liam <3 (INTE jag som rider på bilden)

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0