Hejsan hejsan!

Tja! I dag så ska jag strax till skolan och sen till stallet och rida lite. Ska rida på Sunlight :D Ock Irre sa att vi kanske skulle rida bort till fältet :D Det ska bli så K.U.L! Men iaf i går red jag Tintin men när vi skulle ridaifrån stallplanen så börgade han backa och resa sig :O Men det gick snabbt över så kunde vi rida vidare :) Sen när jag red sunlight så var hon riktigt pigg och glad. Vi red ute i parken i gräset hon var super pigg och springig men skön när hon lugnade sig och kom ner i form ;) Sen plockade jag lite äpplen som hon glatt mummsade i sig :) Har inget mera att beretta en kolla in på sigizz.blogg.se så tjau :D

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0