Min lilla ponni e hämma i gen!

Tja! Nu e äntligen lilla sunlight hämma i gen! Jag åkte med Bebbe, Conny och Melissa och hämtade henne. Men hon och Madonna fick gå i någon egen hage med någon privat valack. Men dom fick gå där för att dom hadde rymt så mycket under sommaren så då fick dom flytta till en hage med lite lägre stacket så att dom inte skulle kunna krypa under men iaf först så gick vi till stor hagen och hämtade fem stycken hästar. Jag tog Cindy som var förvånandsvärt enkel att lasta. Sen tog vi lilla Sunlight och Madonna :) Sen när vi kom tillbacka till stallet så fick lilla sunlight sig en dusch det gillade hon inte men iaf det får hon leva med för hon får bara en "dunderdusch" om året :P Men sen hängde jag lite med Mirran, Hedda, Linn, Klara, Lovisa och Hermine :) Men sen i morn ska jag kanske ut till Tintin för då kanske jag och Emma ska rida ut :) Men sen ska jag iaf till ERS och sätta i gong Sunlight med det blir kul ;D

/Li ;)
Lilla söta Sanny <3
Bilden har jag kopyerat från sirirebeckalindblom.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Det är såååååå okejj <3

Svar: jaaa
sunlightdione.blogg.se

2012-08-21 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0