Sorry borry!

Tja! Sorry att jag inte har bloggat på länge! Men jag har inte hafr tid eller ork :P Men iaf i lördags red jag först Sunlight och det gick skit bra hon var lite hättsig men iaf sen stack ja, Sigge, Amanda och Alma till grönan det var fett kul! Vi kollade på sommarkrysset men vi örkade inte sitta och titta så vi drog och åkte en hel massa karuseller :) Söndag så red jag Hvatur var asa kul vi red ut och galopperade i skogen det var ur mysigt :D I mondags så togg jag bara en liten kort tur till stallet ;) Tisdags så fick jag hoppa den nya ungponnyn Elliot det gick ganska bra :) Onsdags så red jag Tintin och det gick skita bra han gick as bra!! Jag bloggar om dressyrpasset senare :3

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0