Tjaba Tjena Hallå!

Tja! I dag var jag först på mammas jobb det var skit trist! Men sän när jag gick upp i globen så träfade jag Amanda. Vi kollade runt lite i afärer sen kom Lollo och då gick vi och köpte godis! Sen gick vi till stallet och hälsade på hästarna som var i stallet. Sen gick vi hem till Klara men hon var inte hämma hon var på ridläger men sen gosade vi lite och fottade Pimpim och hennes Kaniner lite granna :D
Sen va dom tvungna att gå häm och då stack jag och mamma och käkade lunsch det var as gott.
Och i morgon ska jag ut till Hvatur och rida liteee det ska bli as KUL!!!!!!!!! :)
( Bilden här nedanför är på min första ridläger ponny Coda det är INTE jag som rider!)

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0