Sorry!

Tja! Har inte hunnit bogga men iaf här kommer dagarna :)
Tisdag: Grönan med mirran det var skit kul åkte alla karuseller förutom insane, fritfall och fritfall tilt (stavning ???) Men iaf den karusellen som var leskigast var nog uppskut och mirran ingen komentar jag vet att jag var likblek och livredd och såg ut som jag vet inte vad :p
Onsdag: Gjorde typ inget var hemma badade solade haddet det alment chill altså :)
I dag: Har först varit hos Hvatur red honnom lite på banan och sen lite i skogen. Var tenkt att jag skulle jobba i stallet men mamma ville ha hem mig ni vet hur mammor kan vara... ;) Men sen badade jag lite iaf och nu är morfar och hans kompis här på middag det e trevligt men ganska trist ;)
Men iaf i morn ska jag till stallet jobba mm ska fråga mamma om jag kanske får skritta av Faggen efter hon har ridit men vfs :)

/Li ;)
Saknar dig min lilla plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0