Stalldagen!

Tja! Först i dag var jag och mammi hos Faggen. Han skulle skos så jag ryktade och ryktade och ryktade lite till jag skötte honnom jätte länge nästan lika lång tid som jag sköter sunlight det var as mysigt :)
Sen när mamma hadde ridit Faggen så fick jag skritta av honnom ch tästa att få honnom på tygeln det var faktist ganska enkelt han blev faktist riktigt mjuk och skön att sitta på :)
Sen åkte vi och tog fästing sprutan jag skrek för det gjorde asa ont och så var sjuksystern as otrevlig.
Jag fick typ panik när vi skulle ta sprutan för nålen värkade sit lång:s
Sen stack vi till HÖÖKS jag köpte:
4 par ridstrumpor
1 ny ridtröja
1 ny grimma till sunlight men säg ingen ting det ska bli en överaskning ;)
Men nu är jag iaf hämma ska snart käka vi sessssss :)

/Li
Såhär kendes det som sprutan var:

Kommentarer
Postat av: Mini

Jag fattar hur det känns att ta den sprutan, tog den i fredags den gör så o n t plus att det gör den typ två dagar efter också ;)

Svar: mm du förstår bra du minifi <3
sunlightdione.blogg.se

2012-07-15 @ 18:49:50
Postat av: Felicia .

Men hur lyckades du klara av stelkramp? Bara så du vet, livmoderhalscancersprutan gör myycket ondare och den måste man ta 3 gånger ;)

Svar: Gud skräm inte upp mig nu :P
sunlightdione.blogg.se

2012-07-17 @ 17:56:20
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0