^_^

Tja! Var hema i dag skulle först ha dragit till stallet men det blev inte så :-( Men först gick jag ut och gick med hunden och mammi :) Sen hoppade jag lite studsmata och knäckte min tå så jag kan inte stödja på ena foten men det blir nog bärte under natten... Men iaf i morgon ska jag tävla ska bli jätte kul fast det bara är en liten grupp tävling jag ska nog ha sunlight efter som det är henne jag har hoppat under terminen :) Men jag har även pluggat lite i dag osv :p Men bloggar mer im :-D

min hund pimpim och mirran <333

bästa lilla ponnin i hela stora världen älskar verkligen henne min lilla sunlight <3333333333333333333333

jag och bill föra veckan <3

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0