SV a´la Li

Felicia om Fredagens bana!:
Ta helst inte mina bilder utan att fråga!!
svar : Förlåt men jag hitade faktist bilden på google och jag viste inte att det var din.
   
  Felicia om SSSSSNNNNÄÄÄÄÄLLLLAAAAAA!!!!!!!!:
Jag läser varje dag! men ni skulle kunna göra mer personlig genom att fixa i stilmallen...?
svar: ja bra ide :)
03 Juni, 22:30  
  leonora  om SSSSSNNNNÄÄÄÄÄLLLLAAAAAA!!!!!!!!:
Kan vi göra länkbyte?
Svar: Visst vad heter din blogg?
03 Juni, 20:33  
  Maria  om SSSSSNNNNÄÄÄÄÄLLLLAAAAAA!!!!!!!!:
Hejsan Li du red jätte bra på blåbärshoppningen :)
men iallafall ha 3 frågor :
1. hur lång är du?
2. hur mycket väger du?
3. vad är sunlight i mankhöjd?
Svar ;
1,  runt 140
2, Ingen aning
3, ca 137

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0