Dubbelpass!

Hej! Red dubbel pass först på Reszka det gick jätte bra har underbar galopp och var hur mysig som helst men hon var lite stel men alla har vell sina svagheter hon är Theres gamla hoppponny men hon var endå super bra!
Sen smörjde jag och skötte lilla pluttan. Sen red jag lillskruttan och Mirabell red Gilbert det gick skit bra men jag hadde dressyr pisk och sporrar men jag fick sleppa pisken för att hon var så jävla ladad det var super kul hon gick skit bra i formen get var så kul helt underbart hon är bara så bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Li

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Javisst! :) Skicka bilder och önskemål till min mail [email protected]

Och Mirabell kan gärna skriva under så man fattar att hon skriver!

Kan fixa kategorier till er sen ;)

2012-03-17 @ 22:20:37
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0