Farväl min fina!!!!!!!!

Cuba du var min fina du hadde altid en stund över att pratad du kunde inte prata men du svarade endå. Genom alla svåra stunder då fanns du där du var bäst och jag älskade dig. Jag grät blod när jag hörde att du inte fanns mer jag saknar dig men det ända jag vill är att du ska slippa lida du var min bästa vän. Du var den ända som förstog. Du var den bäste du var den ände hästen för mig jag glömmer dig aldrig. Du kanske är borta men minena finns kvar. Det ända jag vill är att du inte behöver lida. Vila i frid min sötnos PUSS PÅ DIG jag glömer dig aldrig du var min bästa vän och jag var med dig till döden saknar dig så!!!!!!
PUSS PÅ DIG R.I.P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

såg bilden på google!!!!




/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0