Hihihihihihihihihihih hohhohohohohhohoho hahahahahahahahaahahahah

Hej bloggen var i stallet i går nu blir det skola och sedan stallet ska bli kul ska nog vara hoss kaninerna och sen ska vi typ ta hem dom till Hedda i dag måste typ gjöra det anars läggs dom ut på blocket men det årnar sig jag har ju inte bloggat på ganska länge för vi har flyttat ut på mitt land ställe för jag har vatten skada i mitt rum och mitt land ställe ligger 10 min hemmifrån och där finns det inget nät verk så måste blogga i skolan men hår kommer några bilder på när hon hoppade i går ps. Det var en tjej i Lis grupp som ramlade framför halsen när hon hoppade och sedan så gled hon fram så att hon satt på faramirs huvud och sen ramlade hon av men hon ramlade av mjukt hihihihihihihihihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0