Medlemsdagen!

Tja! Igår var det maskeradhoppning det var skit kul hoppade tillsammans med Mini och hon hoppade Robin Hood och jag hoppade så klart sunlight <3 solde lite grejor köpte en flug grej till sunlight så att hon slipper flugorna i sommar :) Men iaf vi slutade som 2a och sen blev det ärevarv hadde inte riktikt tänkt att mitt försat ärevarv att jag hadde mario kläder på mig men sont hender ;) Och ps glömde att säga att vi var mario och loigi men det var iaf jätte kul sen fikade vi lite kollade lite på loppisen fanns inget bra kvar men det var ok :) Sen när dagen var slut och typ alla hadde gott hem så fick jag, mirran, mini och lollo en STOR bullpåse helt gratis för att dom belv över mums :p Sen drog jag hem hjälpte mamma att stå i kafeet (alla föreldrar i min bors fotbollslag turas om att stå i kafeet) det var ganska trist men endå. Sen gick jag hem slöade lite :i men här får ni lite kolage och bildet från dagen :D
FÖRBJUDET ATT KOPYERA!!!!!!!!!!!

jag!

mini

sunlight <3 och jag mini och robin hood :)

maskeradhoppning med sunlight 2012

/Li ;)

Kommentarer
Postat av: Mini

Det gick ju verkligen bra för oss men Robin tveka ju lite på ett hinder men hade verkligen jättekul

2012-05-28 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0