SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja! SORRY ATT JAG INTE HAR BLOGG
AT PÅ ETT PAR DAR MEN JAG HAR FAKTIST INTE HAFT BLOGGLUST :) Men i tisdags red jag lilla Tintin hade hicka hela passet så det var ju inte så kul :P Men i dag var det hoppträning fick lilla Bullen lite random men sunligt måste ju få vila från hoppningen någon gong men det gick faktist helt ok vi hoppade för kurt och han är ju så sjukt bra! Han är ju gamml SM- fältävlans tränare och har typ ridit MvS A: typ 4 men ja typ något sånt nemen jag vet inte men det var någon hög klass i fälttävlan så det var sjukt kul att rida för honnom :D Så det var en nice dag jag skötte lillskruttan en liten snabbis för att hon skulle gå jag la lite godis i krubban och så. Sen var det lucia täning jag blev tomte så det ska bli nice men ja nu har jag tp inget mera att blogga om... JOOOOO justdet jag ska hopptävla med lilla sunlight TAGGAAAAAAA är sjukt taggad NICCEEEEEEEE :D
Ses bloggääännnnnnn :)
/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0