Tjaue!

Tja! Igår redjag lillskruttan det gick sjukt bra är värkligen jätte nöjd :) Och i dag red jag lilla bullen det gick vell sådär ;) Men han är som han är och alla ponnys e olika :O Sen fikade vi för att det är min sista gong i fredagrgruppen :'( Den var ganska trokigt att detta var sista gongen för att jag har lixom ridit med två av dom i gruppen som heter Hanna och Oda i lixom 6 år! Så det kommer att kännas lite skumt att inte rida med dom?! Men sen iaf så skötte jag lillskruttan osv tog in henne till hoppningen för att Martina skulle hoppa henne jag kollade lite och det såg riktigt bra ut :D Men nu har jag presis ätit middag kyckling och potatismos MUUUMMMMSSSS <3

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0