Tre stall på en dag!

Tja! I dag gick jag upp klockan sju :O Sen stack jag till stallet och red lilla Sunlight kvart över åtta jag skötte henne en liten stund och hängde med lite gooa mäniskor :) Sen drog jag ut till Hvatur och tog en liten mystur på honnom med mammi och vi red ut ca 75 min :) Sen hämtade vi upp mormor och åkte till ERS i gen :) Sen åkte vi direkt till ponnycuppen på Gladö det gick bra och det blev oavgjort jag följde bara med som resärv för att detta var min första gong :) Alla kämpade bra och det var Vickan från ERS som tog guldet och någon från Gladö som tog silvert :) Och vickan red en svart ponny som heter Afrodite den var jätte lik Vick som stog på ERS förut :D

/Li ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0