Heeeellllll dag!

Tja! Det blev värkligen en heldag i stallet! Miranda sov ju över hos mig vi gick upp tidigt och åkte till Fagott vi hälsade lite på Hvatur fixade Faggen mockade, bytte vatten osv. Ja men sen åkte vi till tävlingsplatsen det var fult med folk och liv och rörelse :D Det var ett VÄLDIGT VÄLDIGT fint stall jätte mysigt osv. Men framridningsbanan var ganska geggig :O Ja men sen red mamma fram på Faggen sen red dom in på banan och Faggen såg så sjukt fin ut :D Sen stack jag och Miranda in till stallet och kollade på ponnysarna dom var as gulliga <3 Men både jag och Miranda fick en favorit det var en liten vit ponny inte högre en Sunlight. Den heter Banio (stavning) ja men den var iaf sjukt söt :) Ja men sen frågade vi vilka ponnysar som var sura och då pekade hon på några ponnysar och även på Banio men jag och Miranda tyckte att Banio var snäll så det var lite konstigt men aja sont e livet :D Ja men mamma och faggen slutade också på en 5 te plats så det var kul! :D

/Li ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Banio heter en vit liten söt ponny som min kompis Amanda har som favvo på botkyrka var ni där?

2012-10-02 @ 07:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0