Regnig dag!

Tja! Det var en regnig dag i dag! Ja i skolan hängde jag lite med dom vanliga ja osv... Sen så tack jag till stallet var med mirran, maja och hedda ;) Ja det var kul! Jag red även madonna lite snopet men jaja det gick faktiskt ganska braa :) Först tyckte jag att det gick skit dåligt men jag tänkte efter så gick det faktist ganska bra :D Ja men det var kul! Sen skötte jag sunlight ett tag och tog in henne till hoppgruppen det var martina som skulle hoppa henne :) Ja men nu ligger jag i sängen och käkar goodddiiiisssss <3 Ja men ses :-*

/Li ;)

Kommentarer
Postat av: emelie dv

mumsigt med godis är sugen jag med

2012-09-22 @ 12:21:54
Postat av: knuten

kan ni göra frågestund asså vi frågar och ni svarar på våra frågor?
Skulle vara kul!

PS: läser eran blogg VARJE dag och kommer inte sluta och den är jätte bra snälla blogga mer!! :)

2012-09-22 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0