Svar del 1 :)

ANONYM
1.vem gillar du mest av valackarna på enskede?Jag tror nog att jag gillar Bill mäst!
2.vem gillar du mest av stona (förutom sunlight) Ja du typ Nisse eller Reszka ;)
3.nisse/faramir Nisse tror jag Faramir är inte min typ av ponny i dressyren ;)
4.rocky/emil Emil han e en cool gammal gubbe :D
5.aaron/silver Silver honnom kan man jobba med om man får fram honnom och så är aron så stel men det var ett svårt val :)
6.cindy/madonna Cindy för att hon har lite mera "egen motor" en madonna.
7.corin/krut Krut för att jag har faktist aldrig ridit corin vad jag vet :O
8.bästa blogg det var svårt men i sonafall moste jag nog säga siggizz.blogg.se
9.vad är bäst med sunny säg 1 sak Att hon e så undebart snäll och mysig att ha och göra med <3<3<3<3<3<3<3<3
10.vad tycker du om elliot? Ja han e väll helt ok men jag tycker ganska synd om honnom att han har blivit sur på så kort tid :(
Det var de! Hoppas du svarar <3
SÄGER INTE VEM JAG ÄR!
Jag hoppas att du blev nöjd med mina svar :)

/Li;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0